måndag 28 maj 2018

Mallorca 2018 - Dag 9

Utvilad och redo för en tripp så drog jag vid lunchtid, körde samma lika som förra rundan. Nu äntligen så finns det nån liten gnutta av vad som kan kallas tryck i pedalerna och inte bara gräddvisp. Nygrensbacken ökades med 30w och kortades med 2 minuter, nu fattas det endast omöjliga 100w till och ca 6 minuter kortare tid så är jag i hamn. Jag anar med en uns av självinsikt att det inte kommer ske på denna resa, om nånsin igen.
Hela trippen tog snudd på 10 minuter kortare än förra gången och jag var inte alls lika urlakad som då, jag får se det som ett fall framåt.
Kvällen blev igen NBA och en nagelbitare, sjukt tighta matcher over there.
Nu käk och ladd, får se om morgondagen ger cykling eller chill, det blir vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar