fredag 11 mars 2016

En epok gick i graven

Sedan 2002 eller nått så har jag dokumenterat mina träningsfiler från polarklockan till datorn. På senare tid har ju träningen inte varit så frekvent men klockan blev ändock full sen senaste överföringen i oktober. Batteriet var lite skralt och det visade sig att den inte orkade föra över filerna, gjorde en chansning och bytte batteri snabbare än blixten, men det gick inget bra så alla filerna försvann.
Prövade föra över filerna från min Garmin idag också men det gick inte heller, ingen kontakt med enheten. Så fuck it, jag lägger ner det också, jag har ju ändå bara gjort det senaste åren för att jag alltid har gjort det, nån gång tar ju allt slut och nu blev det 2015.
Kommer säkert ha pulsbandet på ändå de få gånger jag cyklar, men det är ju mest för att se hur trött jag egentligen är :-)
Sen skulle jag nog behöva sälja bort en massa prylar också, men jag vet inte om jag ids börja ens. Men är det någon som letar efter nått spännande så skriv en rad eller två så har jag säkert det liggande på hyllan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar