onsdag 14 december 2016

Fullt ös

Hade varit kul skriva det i överskriften på inlägget, och det gjorde jag förvisso också, men det hade varit roligare om det stämde. Träningen går väl sisådär, ett eller två pass i veckan mäktas med, dock så verkar magproblemen vara på tillfällig paus. Läkaren trodde det var gallsten, men inge gruvfyndigheter hittades i min kropp vid ultraljudsundersökningen, inget på levern, mjälten, njurarna eller bukspotkörteln. Glädjande besked men likafullt inte klarlagt vart problemet ligger. Hoppas det återkommande problemet har fått stiltje på vågorna och at det har gått över för evigt. Den så viktiga vikten är dock lika hög som innan, men det har varit svårt med en krånglande mage, men nu så kanske även detta i-lands problem löser sig. 12 kg finns till den som vill ha sig lite extra julfläsk, helt gratis. Prövade en 4*4, blev en 1*1 på den aktuella effekten, nåja, förbättringspotentialen är hög, så jag har alla möjligheter till förbättring.
Sprang även en hela 5km i 11 km/h fart, inte illa för ett tjockis ändå, men det är långt kvar till 2012 års form, men det är ju många år till startleden, så jag tar det i etapper.
Julen närmar sig och tomten också, väntar med helspänn om mina önskningar ska slå in, vem vet plötsligt händer det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar