tisdag 19 april 2016

Jag får inte till det

Tänkte öka träningen fram till avfärd till Mallis men det går på röven. Allt precis allt kommer före och då blir det inte mycket slit i sadeln precis. Blir lite korta spinningpass men det är inte många hittills i April. Försökt att räkna kalorier hela April också så man slipper väga ett tiondels ton men det går inte heller som jag tänkt, 2200 kcal exakt varje dag och det händer inte ett smack med vågen, den står på exakt samma siffror nu efter 19 dagar, inte en enda decimal har ändrats. Blir lite less att äta kyckling med keso var evig dag men å andra sidan så är det ingen fel på aptiten då jag är totalt utsvulten hela tiden. Känns som att det är lika bra äta exakt vad jag vill då jag ändå inte går ner. Nåväl, snart börjar golfsäsongen ändå, det blir skoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar