onsdag 3 december 2014

Slint

Cyklade ute för två dagar sedan, skrev inlägget nu, jag vart för trött den dagen trotts att Christian körde bakom med bilen och hejade, eller jag tror han hejade, jag hade en ljudbok i örat så jag hörde inget av det han sa. Han kunde lika gärna hånat mig för att det gick för sakta, trotts att det var nedförsbacke just då. Nåja blev trött som jag sa.
Idag nyttjade jag löpbandet, jag sprang inget, gick, med lutning, varierade den efter hand. Fanken vad trött jag blev, flåsade som en afrikansk brunstig flodhäst, tittade ner på pulsen, den var under 70%. Är jag så otränad, eller är jag dödssjuk, vi hoppas på det första, det är lättare åtgärdat. Ska på läkarundersökning imorrn, ska ta upp flåsproblemet, det är egentligen ryggen som är problemet, har aldrig haft ont där egentligen, nu har jag haft ont där i över en månad, ja alltså ont och ont. Det är bara ont på en punkt, prexis på en kota, inte ont då jag gör nått eller att det strålar, mer som att nån slagit mig med hammare just på kotan. Har även haft ont i magen i över två veckor, det gick över tillslut, nästan, bara ont, lite bubblig, men mest knip. Strålade lite upp i huvudet ett tag, men där hade nog inget virus eller bakterie nått att hämta, mer attraktivt för barkborren eller nått annat läskigt. Nu har jag ont i ett finger också, tar ont så inni bomben, och det är inte tummen, fan jag är nog dödssjuk ändå. Men annars är det rätt bra...tror jag.

1 kommentar:

  1. Klart jag hejjade för fullt, man blir ju glad se dig på cykeln när man hör att ryggen krånglar, ryggen är ett måste.. Läser och läser utan att förså, watt hit, watt dit, FTP, trösklar här och där och inte bara då av trä. Jag kommer förbi nån kväll så du får ge mig en inblick i ämnet..

    SvaraRadera