fredag 12 december 2014

Test dummie

Då träningen mest är åt det uteblivna hållet så skall jag göra en test. En test like a champ. Nu tränar jag lite sporadiskt så där, idag var veckans första pass, det blev löpbandet i 60 minuter. Förra veckan var inte mycket bättre. Så jag kör underhållsträning till februari sen skall jag köra train like a champ och med champ så menar jag givetvis the one and only Tomas Åberg. Träningen går ut på att vara utvilad mellan varje pass och gasa på attan. Så jag gissar att det får bli typ varannan dag och så gasar jag 30km tempo eller nått. Grymt kul att testa, tar inte mycket tid heller. Sen får vi se om det funkade. Ingen skulle bli gladare än jag för att lägga ner 12-15h eller mer det kommer inte ske nånsin. Så det får bli 3-4h i veckan från februari. Blir en intressant test. Kör jag milen under 14.40 på den träningen då är det ju bara inse att va fan man gjort för trams innan liksom. Fram till dess, då jag känner för det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar