fredag 8 maj 2015

Mallorca 2015 - dag 6

Masade mig upp vid 08.30 och övertalade mig själv att följa med. Idag kändes det ohyggligt mycket bättre, men det blir väl så med lite träning, speciellt från rock bottom.
Kapade en minut till på Gallilea dock så inser jag min fornstora fart är ganska mycket snabbare. Röding passerade som en trimmad Yamaha efter en liten bit . Var inställd på köra själv efter Es Grau men grabbarn grus ändrade rutt och det blev första enda och sista fikat med de som åker hem imorrn. Jag å CE blir ju kvar.
Nygrensbacken kapade jag 5 minuter på sett till söndagens tid, bara 4 till då för rekord. Men det saknas typ 100w för det och - 15 kg, inte snutet ur sadelstolpen.

Fortsatt varmt som attan. Klart varmaste året hittils, inte mig emot dock, bara njuta på.
Imorrn får vi se vilken runda det blir. Dock ett är klart redan, Christian drar.
Jordgubbar och en plätta till lunch å nu polhäng.
Motivationen kommer krypande så smått, hoppas det håller i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar