fredag 6 januari 2012

Årsbästa

Grenslade en cykel för första gången i år. Det blev ett 4*4 pass denna gång, kände mig slapp, trött och allmänt slö innan, så jag blev mäkta förvånad att det gick så pass bra som det gick. Inga 370w precis men i vart fall årsbästa, alltid något, synd bara att statistiken inte säger nått med bara ett pass i bagaget. Men känslan var fin och pulsen perfekt, skarvade till och med på med ytterligare 2st fyror, dock med lite lägre effekt, men samma puls.
Prologosadeln känns kalas fortfarande, helt klart nöjd med bytet.
Imorgon jobb igen, har bytt ihop lite jobb pass varvat med att jag tog ett övertidspass då en annan arbetskollega behagade vara förkyld. Så snart har jag varit på jobbet 125h på en åtta dagars period, lite väl mäktigt och inte alldeles perfekt för träningsmotivationen, därav var jag ännu mer förvånad av resultatet på dagens pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar