fredag 14 december 2012

Ingen katta-strof

Att istället se ljuspunkterna så är det ändå bra att förkylningen kom just nu. Hoppas jag gjort bort den så jag slipper sådana bakslag senare i vinter/vår för nu gör det ändå inte så där värst mycket. Visst det är aldrig bra att vara sjuk men tajmingen är ändå så bra den kunde va. Sen att den blev så pass ordentlig hoppas jag visar på att jag nu har bearbetat bort de flesta virus i omlopp så kroppen är redo för ansträngning på ett annat sätt. Nu skall jag bara bearbeta det sista och kanske få sätta igång i början på nästa vecka med lite lugn skidåkning. Bearbeta motivationen till att sitta på en sadel och kötta på, det får vänta, och förmodligen vänta länge...


2 kommentarer:

  1. Mjauu! Se till att bli frisk nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Några bra tips? Idag var jag grymt risig igen...ingen bättring på lång sikt verkar det som

      Radera