fredag 28 december 2012

Nät på nätet

Så sänkte butikerna äntligen priset så jag slog till. Har väntat länge nog nu sedan releasen i september men nu är det beställt. En perfekt resekamera med oöverträffade egenskaper så till och med testpanelerna häpnar över dess prestanda. Självklart inte lika bra som värsta systemkameran men top of the line i långzoomarnas värld. Att jag dessutom hade ett presentkort och en värdecheck gjorde inte saken sämre. Klart prisvärt köp, den dyker väl upp på en post nära mig nästa år någon gång.
Vill ni läsa mer om hur bra den här kameran är så läs här... http://www.cyberphoto.se/thomas/2012.php

DMC-FZ200

Så nu är det bara en ny systemkamera och ett 24-70 objektiv som står på önskelistan, men med tanke på att den systemkamera jag suktar efter inte finns ännu så får jag nog vänta ett tag till.Eller så kommer jag bli så nöjd med denna att systemkamera ter sig onödig, jag utvärderar och återkommer i ärendet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar