onsdag 5 juni 2013

Ballt

Högstadiets karneval och Gymnasiets bal var dagens aktivitet. Äldsta junioren gick ut gymnastiet, grymt vad tiden rusar iväg, nyss var jag hemma och pappaledig och vi var ute på förmiddagarna, jag promenerades med Joakim i barnvagnen. Numer är han 195cm och kör bil, hujedamig, snart är han äldre än mig ju, bara ett par år till så är han 26 och jag fortfarande 25, vart månde detta sluta?!

På röda mattan

Dagens korta träning för att få nått i benen, blev ett väckningspass från förkylningen, klassiska fyror. Men satan i gatan vad det går fort i vattenrutschkanan då man är sjuk. fyror mäktade jag med 345w före mallis, satsade lite lågt nu på 310w, men efter 2 minuter i första så insåg jag min begränsning. det blev 260w...suckelisuck, tillbaka på ruta ett i ett nafs. Tur jag inte ska köra nått tempo imorrn, blir att rulla dit och fota lite istället, om inte jobbet kallar in mig pga sjukdomar i ledet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar