måndag 3 juni 2013

Jahaja fortsatt

Normalt brukar förkylningarna sitta i minst 14 dagar och ibland tyvärr ändå upp till 40 dagar. Nu verkar det börja lossna dock. Knappt kännbart i morse så jag hoppas det blir nytt personligt rekord i tillfrisknande och det onda är borta då jag vaknar imorrn.
Min vapendragare i cykelvasan Rikard som jobbar som tränare på skidlinjen i Älvsbyn (och har varit biträdande tränare åt damlandslaget med Kalla i spetsen) har fått förhinder att deltaga i augusti då jobbet kallar. Själv är jag i så dålig form cykelmässigt så jag ställer också in, det får helt enkelt bli ett annat år. Trist men jag gråter inte lilleskutt tårar för det, får sikta in mig på Älvsbyn runt loppet istället.
Hade förhoppningar på att åka till rekordmilen imorrn, ja inte för att cykla, mer för att fota lite, men junior John har också fått en släng av förkylnings sleven så det verkar rinna ut i snorpappret helt enkelt.

5 kommentarer:

  1. Så synd! Dina bilder är ju helt suveräna Stefan! Jag ser ju rent av ut som en tränad cyklist :-)

    SvaraRadera
  2. Å Kent som tyckte kameran la till 5kg :-)

    SvaraRadera
  3. Får stå för honom, jag tyckte inte det :-)

    SvaraRadera
  4. Jag tog dom kilona från Nygren och la dom på Kent, amazing vad man kan göra med Photoshop ;-)
    Tänkte ta ett kort på mig själv också vid tillfälle och mixtra om det så det ser ut som om jag cyklar väldigt fort...hehe

    Skämt å sido, väldigt nöjd med kameran Johan S, om du läser, jag säger bara en sak...KÖP, det finns nog ingen kamera i dagsläget som ger mest för pengarna (visst finns det bättre, men 58.000:-, njäää)

    SvaraRadera
  5. Krya på er! Måste vara friska på fredag då vi kommer och hälsar på alla examen/studenten-grabbar :)

    SvaraRadera