lördag 15 juni 2013

Vätterrapport på en golfbana

Inget HIO igår på golfbanan, men fick ett tråkigt besked på mobilen så fort jag var klar med rundan. Några ur Lag Norrbotten synade asfalten under Vätternrundans sista del. Trist, mycket trist, hoppas att det är hyfsat ok med er. Om det är någon tröst så gissar jag att ni likafullt är snabbare upp på trainern och trampar än vad jag är.
OBS! se till att inte va nära mig, för med den hostan jag haft OCH tillknycklat nyckelben då blir livet inte lätt...
Grattis till Sub9 målet, ni som blev kvar i den vingklippta klungan

Trött som en skadskjuten örn vart jag bara av att gå i motlut på golfbanan, långt från nån form överhuvudtaget, men glädjande nog fick jag ur mig en del slem och snor från innandömet av mitt huvud, verkade rensa rätt bra med en promenad i maklig takt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar