tisdag 18 juni 2013

Klockan tickar

Ja inte blir det bättre på förkylningsfronten, men det blir sämre...Jag hade ju en tanke på att snart börja cykla igen lite lätt, men jag har gett upp totalt, det blir inte bra detta...
Nog om min misär nu till det glädjande. Stillade min cykelabstinens med att fota cyklar istället, såg rekordmilen ikväll och knäppte ett gäng kort.

Snart dags för start
Riktigt snabba tider idag, numera är det knappt någon på 14 minuter, utan nu kryper alla ner mot 13 istället. Snabbast som vanligt Måns, ge gubben lite återhämtning och en formtoppning och han är under 13 snart, jag lovar.

Måns kikar på Davids nya raket
Snabbast idag, igen
 

1. Måns Berglund Piteå, 13.20
2. Per Nilsson Nybyn, 13.45
3. Petter Larsson Piteå, 13.51
4. Johan Boldrup Nybyn, 13.52
5. Johan Nordlund Piteå, 13.58
6. David Hedlund Piteå, 14.00
7. Peter Nilsson Piteå, 14.53
8. Stefan Dahlberg Piteå, 15.36
9. Jonny Nilsson Nybyn, 16.01
10. L-O Marklund Piteå, 18.36

Per sätter ut nya mål

Johan funderar hur fan man ska slå Måns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar