onsdag 17 oktober 2012

En del tokigare än andra

Så det blev premiär ändå, John med pulkan och jag på skidor, vem som hade roligast vete katten, men jag stöp då på näsan två gånger i blötföret, det sög som bara den. Så här tidig skidpremiär har jag nog aldrig någonsin haft, så Vasaloppsträningen har i vart fall startat bra. Hejdade mig vid 20 minuter så det inte blir för mycket av det goda så här i början.
Rundade av träningskvällen på trainern med ett par intervaller á 2 minuter långa på ca 4,4 w/kg och som grädde på moset så toppade jag med en endaste enminutare på 6 w/kg å vips så var den kvällen klar.


2 kommentarer:

  1. Bra jobbat bägge två, ja det verkar som vintern kom rekordtidigt eller??

    SvaraRadera
  2. Jobbigast för psyket blev kanske tvspels spelandet med Joel på kvällen... ;-)

    SvaraRadera