tisdag 30 oktober 2012

Trippel

Ja då var det träning på programmet idag, att skriva "igen" är kanske och ta i då man inte gör det så regelbundet så man kan ställa klockan efter mig. Dagens första utmattning var ett BEEP-Test så långt jag orkade (11:7) och sen så många svängar och så ofta som möjligt utan att kräkas i vändningarna tills testets sista nivå var över.
Forstatte efter en stunds pustning och flåsning mot löpbandet där jag genomförde 37minuter ökandefartvarjekilometersvariant samtidigt som en repris på Äntligen hemma visade trotts att jag befann mig på jobbet.
Avslutade med x antal stakningar på stakmaskinen...oki, det blev några armhävningar och sit-ups också som grand finale.
Inte alls trött nu efteråt, det är en sjuhelsikes skillnad att träna hårt och sällan, man är ändå utvilad mest hela tiden mellan träningarna. Men jag måste väl ta en vecka med löst och länge också för att bli lite så där matt i kroppen också, men jag spar på det ett tag till tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar