tisdag 30 juli 2013

Förnedrings Tempo KM 2013

Grattis Andreas, grymt kört i motvinden. 13.42 på milen med 5 m/s motvind, grymt. Att bli omkörd efter halva sträckan, var dock allt annat än inspirerande för resten av loppet för egen del.
Nog för att jag på förhand visste jag skulle bli sist, men att bli förnedrad av den som blev näst sist det var lite väl trist.
Jag får väl hoppas att träningsprogrammet är i fas med att jag är i toppform nån annan gång, men det lär inte bli iår. Man får ju lite onda tankar då det går så dåligt, men man ska väl inte ta beslut då man mentalt är ur fas så jag låter tankarna bero ett tag till.
Om jag kommer ihåg rätt så blev resultatet nått sånt här

1. Andreas 13.42
2. Mathias 13.47
3. Per 13.52
4. Fredrik 14.07
5. Robert 14.59



6. Stefan 15.30

2 kommentarer:

  1. Vadådå? Jag hade nog inte cyklat nå snabbare jag heller! Motvind är för djävligt! Man skulle ha medvind jämt, basta!!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Nja mats, nu var du nog för ödmjuk här, så sakta har jag personligen aldrig cyklat denna sträcka, inte ens för 5 år sedan med linjecykeln (i motvind). Så orsak och verkan igen, tränar man bara 30% cykel av vad man brukar och sen är sjuk en månad då blir det tydligen så här.

    SvaraRadera