torsdag 4 juli 2013

Train like a Pro

Han är inte nådig den där Lunkan på Aktivius. Dagens pass var 5h cykling med lite olika pulshöjare. Jag sitter just nu å försöker äta men är lite lätt illamående sen en timme tillbaka.
Jag är rätt imponerad av mig själv, jag har lyckats följa schemat hela första veckan, hoppas det håller i sig...alltså inte illamåendet...
Inser varje gång man cyklat lite längre att det är inte snutet ur näven att träna som ett proffs, även fast det för mig bara är nån gång då och då. Resten av veckans pass verkar simpla i sammanhanget.
Gissar att jag inte behöver kalla in herr Blund för att somna idag, det är redan grusigt i ögonen, eller är det salt particklar?!

Svängde förbi torsdagsträningen...inte en själ dök upp kl 19, var det fel tid?

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat Stefan! 5 tim på cykel är ingen lek.
    /Fredrik

    SvaraRadera
  2. Nä det är baske mig ingen lek, speciellt med det upplägget.
    Och ha då i åtanke att den vältränade gubben Måns, dagen innan han persade den finfina tiden på rekordmilen just cyklat 15 mil. Jag kan å det bestämdaste säga att nått pers i nånting är omöjligt för mig imorrn...

    SvaraRadera