lördag 6 september 2014

Eldvittnet

Det fick bli den nästa boken, de två först av Kepler var fantastiska så vi hoppas på denna också, första 3h som jag fick ihop idag av gräsklippning och cykling var helt ok att lyssna på.
Cyklingen då, ja med tanke på att jag hade jour i hemmet så kunde jag ju inte delta på rondell-rondell som grabbarna grus körde idag, men då jag hör att Nordlund och Petter blev avhängda så vete fanken om jag hade nått alls där att göra. Så för egen del fick det bli rundan som snart blivit mer klassisk än broarna runt, den så kallade jourrundan, max 7 minuter hemifrån så jag hinner hem och lasta in ändan i bilen och köra till jobbet, men samtidigt en runda som mäter 15,8 km, ganska behaglig att ligga och snurra på. Dagens tre varv körde jag med en diff på typ 25 sekunder, utan att kika på klockan, feeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar