tisdag 16 september 2014

Spindelspår

Rullpass med makligt tempo med kameran på ryggen. Min nya LowePro Flipside 200 ryggsäck blev ett perfekt inköp. Istället för att ensidigt vara hänvisad till kompaktkameran i bakfickan så får jag numera med mig systemkameran och objektiv ändå upp till 70-200. Idag fick min "lilla" D5300 med 17-55 objektivet bli min reskamrat på ryggen. Stannade på några ställen och fatbiken poserade några gånger med bravur. Lattjade med lite inställningar och vinklar och några blev rätt ok.
Träningen då, ja inte blev det väl nått höjdarpass om man ser det till träning, men för njutning var det full pott. Härligt väder för skogsrally och upplevelsen att glida runt på tjocka däck är långt över förväntan, så jag säger tack igen till Kurt att du fick mig till köp, inget jag ångrar på nått sätt, tvärtom. Garanterat en sväng till om två dagar, åt vilket håll har jag dock ingen aning om.

Spår av en spindel
Old school

Höstfärger


Gräsrotsnivå

Sa du sten?

1 kommentar:

  1. Fina bilder!
    Strongt att du orkar släpa på systemkameran, men ska man ha fina bilder så får man lida lite.
    Fatbike åkningen är en fin avkoppling och man är väl lite som Tjuren Ferdinand man hinner njuta av naturen.

    SvaraRadera