måndag 27 augusti 2012

10 4

Over and out, lyset har slocknat, stubinen brann ut, fjädern är slut, ljuset brann ner, ja DET försvann. Jag tränade 41 minuter förra veckan, hela 41 minuter, ja jo det blev två race också, så lite över timmen blev det allt i sadeln. Ett test att ladda med ett nytt "grepp", ingen skillnad i fart däremot så blev det skillnad i träningslust, men precis åt fel håll som jag trodde. Tanken var att abstinensen skulle ta över och man skulle klättra på väggarna efter träningsvilja men det blev det intet av, känner bara en lättja och ovilja att ta ut sig, varför skriker kroppen, varför, är det nått fel på att slappa vidare? Jag har det som lättare att träna då man är mer "inne" i det, ett sånt här uppehåll var inte min melodi, men man lär sig alltid nått nytt för varje dag man lever. Jag hade planer på en lång runda löpning idag, men då regnet öser ner så gick det om intet också så jag tar mig en middagsvila så här direkt efter skolskjutsande av barn...nya tag imorrn hoppas jag...night..zzz

Ja just det, grabbarna hade en bra helg, DM guld i tempo för Joel och silver och guld i tennisturnering för Jonas (Reportage finns i Piteå Tidningen), klicka i bildrutan för flera bilder. Glada och nöjda med insatserna, tur att det är dom som har framtiden framför sig och inte som en annan långt bakom sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar