torsdag 14 februari 2013

Tack grabbar

Vill någon ta över boken efter mig så ge mig 50:- så är den er...(först till kvarn)
Vill ni ha kvar nått förtroende för elitidrott i allmänhet och cykling (och liknande uthållighets sport) i synnerhet, läs inte boken.
Men missförstå mig rätt, den är mycket läsvärd och rekommenderas starkt att läsas. Man får en helt annan inblick i hur det gått till och hur utbrett det verkligen är. Så intressant att den var svår att lägga ifrån sig på kvällarna, 3 långpass tog det att läsa ut den, varav en varade fram till 04.30...
Nu ska jag ge mig på en annan bok i samma ämne, tragisk läsning men otroligt nyttig och intressant. Kalla mig skadeglad men jag njuter av att se banditerna åka dit en efter en och ibland i klunga, trots att jag likafullt förstår att det bara är toppen på ett isberg.
Tack igen grabbar att ni tog er i kragen och gick ut med att vara ärliga, man kan givetvis tycka att det inte borde dröja så länga och föregås av en massa förnekanden...men då man läst boken förstår man även det beteendet.
Paniagua på er...


3 kommentarer:

  1. Hej.

    Jag köper den gärna av dig.
    När överlämnandet av pengar kan ske vet jag inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är din Kent, jag har PM:at dig på FB, läs där...

      Radera
  2. Kent, jag hann inte men kan väl få läsa den då du är klar..

    SvaraRadera