tisdag 6 augusti 2013

Uppe med tuppen

Schemat fortsätter och mina ben är just nu på bristningsgränsen. Vaknade av nån outgrundlig anledning 07.00 och av någon ännu mer konstig anledning satt jag på cykeln 07.40 trots att det är semester ännu. Nåväl, vädret var exemplariskt och det var grymt skönt. Själva cyklingen lämnar jag därhän, det var inget för rekordböckerna.

Tristuk har den vita fått iklä sig
Svettstoppare modell large höll som väntat lite längre, men efter 45 minuter så började vänster sida läcka lite svett, så bättre men inte optimalt. Nästa steg är kanske natt varianten Maxi, men risken är då att hjälmen kanske inte går på huvudet.
Det hänger på storleken
Gårdagen monderades ceramic kullager på mina 50mm  carbon hjul, smekte dom på plats med ett par välriktade hugg med en hammare och en planka, nemas problemas. Om det rullar lättare, ingen aning, kanske, men förmodligen försvinnande marginellt.
keramiska kulor är tydligen 99% rundare än en stålkula?!
Saxar ett inlägg från Andreas Linden som jag mycket väl känner igen mig då jag själv kör fram och tillbaka på Norrabyn på mina korta intervaller medans fetton i ovårdade bilar rullar förbi och glor så ögonen nästan hoppar ut.
Löpband 4x4 min. Varje gång jag är på gymmet och kör det passet funderar jag på vad i helv. alla andra håller på med. Varje gång jag är på gymmet och kör det passet funderar alla andra över vad i helv. jag håller på med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar