måndag 30 juli 2012

Vad har jag egentligen gjort

Efter information av Christian så var vägen till Björkberg asfalterad vissa dålig partier och var nu helt ok att cykla.
Fint med nytt
Så det vart en tur dit upp idag, mycket trevlig och då slog det mig att denna tripp var den första dit upp. Lillträsk har jag också bara cyklat en gång. Brännberg ett fåtal gånger, Broarna runt också bara ett fåtal gånger, Sikfors aldrig iår och inte heller till Klöverträsk och bara en gång till stugan. Inte en enda tur MTB i skogen. Har jag överhuvudtaget cyklat nått iår, verkar ju knappt varit någonstans.
Jag får helt enkelt skylla på stigande ålder och att seniliteten slagit till och jag inte kommer ihåg nått längre..

Kappkörde med några renar, dom lämnade W.O trots att dom var dubbel så många i laget

7 kommentarer:

  1. Lite senil är du faktiskt, du glömde ju bort att jag gärna följer och stirrar på ditt bakhjul..

    SvaraRadera
  2. Vem är du???
    Nä så senil är jag inte än, men jag fick en snabb lucka att träna så jag hastade ut...passar onsdag?

    SvaraRadera
  3. Vem är du???
    Nä så senil är jag inte än, men jag fick en snabb lucka att träna så jag hastade ut...passar onsdag?

    SvaraRadera
  4. Nu upprepar du dig oxå.. Onsdag ska jag ut med svågern och fika i Boden, vill du med oss ?? Tyvärr så tänkte vi sticka på förmiddagen och du har väl svårt för det.. 2:02:16 idag, jag är nöjd..

    SvaraRadera
  5. Grymt bra tid, blir svårslaget. Om jag är hyfsat fräsch efter kvällens lopp så tänkte jag nog ge V-V ett försök.
    Vilken tid sticker ni ut?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker du bör vila efter kvällens övning..

      Radera
  6. Vi åker kring 9-10 blir via Mockträsk hem som tydligen är ny asfalterad.. SMS:a mig om du vill med i morgon eller om kudden är förskön.

    SvaraRadera