måndag 5 november 2012

Nu ger jag mig Mats

Körde trainerbanan idag igen, kolhydratladdad och tydligen utvilad. Men nu får det vara nog, är tveksam på om jag orkar en gång till.
Sen tror jag inte våra trainers lirar ihop riktigt, du passerar mig som en motorcykel i alla nedförsbackar, ser helt sjukt fort ut. Har ingen aning på snittpuls för jag slog aldrig på min garmin, ville inte veta...pulsen på trainergrafen är inte att lita på, den hoppar som en skadskjuten kängru.
Du får gärna köra fler gånger, men jag tror jag passar i vart fall denna månad, nu har jag tagit ut mig nog...

9 kommentarer:

  1. Mmm! Jag tror inte heller vi får likvärdiga resultat från våra resp trainers, du har en motorbromsad variant jag en utan motorbroms... Helt säkert andra värden, Danne gjorde ett försök igår och han kom också upp i höga hastigheter nedför...

    SvaraRadera
  2. Men Danne syns inte på listan...
    Nu har jag orkat lägga upp en bild också, var helt slut efter passet så jag låg på golvet ett slag i garaget innan jag orka till duschen, inte roligt bli så trött, men det gick... ;-)

    SvaraRadera
  3. Aha! Din rackare! :-)
    Bra kört, nu får du allt behålla den ledningen ett bra tag...
    Men faan orkar du köra banan på strax över 53min så är du ju grymt bra tränad!!!
    Snacka om smyga i vassen :-)

    SvaraRadera
  4. Nu är frågan, hur mycket mer kan vi kräma ur banan månntro? :-)

    SvaraRadera
  5. Nu ska vi inte överdriva, du har ju inte ens börjat din träning...

    SvaraRadera
  6. Vad sägs om först under 53.00 får ligga på rulle baki den andra hela vägen (utom sista 150m) i valfritt lopp till sommaren ;-)

    SvaraRadera
  7. Ehh! Jag tog i sist tro mig :-)
    Ska bli spännande å se hur lågt vi kan nå... Eh! Eller hur mycket vi kan tagga varandra... Undras vad de andra på tacx tänker när de ser våra tider, mats, stefan, mats, stefan.... ovs! ;-) Nuts! :))

    SvaraRadera
  8. Fan, jag är taggad redan nu, jag var hyfsat under isen direkt efter passet och tänkte "aldrig mer", men det har gått över nu, av bara farten sprang jag 10km ikväll också (i Piteå då grabben spelade tennis). Satan, nu har jag ju 2h redan på måndag, alltså en timme till i veckan då så är kvoten fylld :-)
    Vi Nuts!! Jo typ...med råge

    SvaraRadera
  9. Hehehe! Häärligt så!!! ;-)
    Nuts, kan inte annat än hålla med... Vanliga dödliga människor är från jorden, cyklister från Mars!!!
    Nu äru på g känner jag...
    Fortsätt så, ehhh! Eller när jag tänker efter, gör det inte, tat lugnt vetta! ;-)
    Faan också! Varför ska jag öppna käften,grrr!!! :))

    SvaraRadera