lördag 3 november 2012

Vafals

Den här fina tjänsten med en röstningsfunktion som ligger här ovanför var en bra ide men verkar fungera lika bra som logiken i Spanien, dvs inte alls. Flera har lagt sin röst, men den verkar nollställas och börja om lite som den vill. Så jag har läst era röster eftersom och tagit till mig, och jag låter den ligga kvar ett par dar till, men nollställs den en gång till då ryker den...

Tonvis med fika igår på årliga släktsammankomsten i samband med denna helg, känner mig runt som en tunna och lika rapp som en sumbrottare, låter förfallet befästa sin position med att ta en vilodag

3 kommentarer:

  1. Du kör ju med kolhydratladdning! ;-)

    SvaraRadera
  2. Vet inte riktigt till vad jag laddar dock. Möjligtvis ett försök till på Amstel Goldrace banan, jag tror jag ger det ett försökt till om nån dag, men jag är ju redan slagen men det kan va bra träning ändå...

    SvaraRadera
  3. Kör den! Så länge man förbättrar sina egna tider ska man inte klaga!!!

    SvaraRadera