lördag 23 mars 2013

En gång ingen gång

Och två gånger är två gånger för mycket...vistdomsord från den ocivila sidan.

Gjorde ett kors i taket och klädde på mig cykla ute kostymen och grenslade Sparken, ja Scott Spark alltså. 2*300 dubbar smattrandes i marken under solens strålar med aningens mindre vind än igår. Brist på fantasi så körde jag exakt samma rutt som igår, tänkte då ändå ute kompassen var inställd och klar så är det ju bara följa vingelspåren från gårdagen. Tog i lite mer, allt för att tävla med mig själv lite, men bråttom hade jag inte, njöt desto mer, men fortfarande är +20 bättre än +1
Antingen färgar tröjan av sig eller så blir mitt fläsk på magen vindpinat, för det ser ut som en solbränna varje gång jag cyklar ute på vintern.

Nån som har önskan om lite quizkampen så utmana mig...lindbacks är aliaset att söka efter, bara en som har plusstatistik på mig ännu, hatten av för Riström, men inte så konstigt då han skrivit alla frågorna :-)

2 kommentarer: