söndag 17 mars 2013

Spot on

http://coltingblogg.com/2013/03/13/vem-vinner-min-senaste-rw-kronika/

Så rätt så rätt och så skön inställning. Jag är den första att signera att jag håller med. Jag personligen har varit mycket glädjefylld då jag vunnit en liten golftävling eller som senast gått i mål och klarat klassikern på bättre tid än min målsättning, riktigt glad faktiskt. De gånger jag kluvit mållinjen först i cykel har faktisk inte skänkt nån större glädje i jämförelse. De gladast ögonblicken i cyklingen har jag kommit 2:a och 3:a och typ 231:a.
Men absolut mest glädje för mig är då nån av mina söner skiner av lycka över sina egna prestationer, ett mål uppsprättat i krysset på innebandyn, eller en oväntad finalseger i tennis - kul att se deras strålande lycka i ögonen, riktigt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar