söndag 24 mars 2013

Lördags godis

Söndagen är vilodagen. Satsar fullt ut på att lyckas med den till 100%. Än så länge har jag hållt mig i skinnet, men det är svårt. Det finns ett sug i kroppen som bara vill, men jag spjärnar emot för fulla muggar. Varenda cell skriker men hårt mental inställning sätter stopp. Några timmar kvar att kämpa så det borde gå...
...men vad pratar jag om nu, har ju för fanken blandat ihop det hela med godissuget jag haft sen jag vaknade. Att inte träna det var enkelt, men sötsuget det kämpar jag med, just nu ligger jag i partär...

2 kommentarer:

  1. Var inte rädd för sockret Stefan, det förbränner du när du tränar, själv kör jag med HCLF dieten (HighCarbLowFat).
    /Fredrik

    SvaraRadera
  2. Så säger du bara för att du ska cykla i cirklar runt oss på mallis...
    Själv så hamnar jag tyvärr oftast i HCHF

    SvaraRadera