lördag 25 maj 2013

Korthög

Dagsfärsk
Efter månader eller rättare sagt halvår av fundering och läsning av recensioner samt upprättad kravspec. så kom jag till skott då marknaden äntligen kunde uppfylla mina krav till en rimlig peng. Våndan har varit lång men nu är det gjort, min gamle trotjänare till systemkamera Nikon D80 har fått en ny kompis. En Nikon D7100, en helt ny bekantskap i Nikon familjen. Snabb som en vinthund och fungerar även då mörkret faller på. Det smattrar som värsta kulsprutan då avtryckarknappen ligger an, 7 bilder i sekunden klarar mackapären av utan att knorra. Vilka bilder sen, nu kan jag inte skylla ifrån mig längre...ja möjligtvis att jag inte kan ställa in kameran ännu, det är ju så många knappar och menyer.

In action

Passande att det var tennis i helgen då, många bilder blir det...

Fullmåne på väg hem från kusten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar