söndag 19 maj 2013

Zebra 44

Ränderna går aldrig ur, fick min enhjuling igår lite i förskott. Efter lite ihopskruvning och sen känna på lite balansering så cyklade jag sedan x antal meter utan problem, kunskapens ränder går tydligen aldrig ur. Jag räknade lite på en höft och det är ca 26 år sedan jag sist cyklade på en enhjuling, och om jag mins rätt så har jag som längst cyklat typ en mil i sträck. Bara skaffa lite bollar och köra lite jonglering medan jag cyklar på denna och jag är underhållning på vilken cykeltävling som helst...

Kräver en del balans

Äldsta grabben Joakim har ett uppdrag, att lära sig cykla på denna mackapär, jag har gett honom två veckor med envishet och ett jävlaranamma...Första försöket slutade i blodvite på ett smalben...

2 kommentarer:

  1. Coolt att gamla takterna satt i, efter så många år! Om jag inte minns fel så var det några omgångar blodvite även för dig i upplärningsfasen. Samt en hel del svordomar och säkert några flygturer i ilska för den stackars hojen ;)

    SvaraRadera
  2. Japp, en hel del flygturer fick den vara med om

    SvaraRadera