måndag 20 maj 2013

Sleten då man inte är byggd som Bergsgeten

Idag så känner jag klart av Mallis, 13 dagar cykel med enbart två vilodagar. Jag anser det är för kort med 14 dagar semester, bör minst vara 3 veckor, hur skall man annars kunna få in vilodagar på rätt sätt, man vill ju cykla liksom, då man ändå är där och det är varmt och skönt. Sen att hinna med alla platser på 2 veckor är en omöjlighet, speciellt om man vill göra det seriöst. Randa uteblev iår tyvärr, hårdkörning på Soller blev intet utav. Röda asfalten i Pollenca missade vi. Hela tyskvägen uteblev med en skvätt i ögat, det skulle vara mumma att glida den ändå till Muro, bara för att få se den felstavade STOP markeringen i en av korsningarna. Ökenvägarna ut förbi Petra. Fiket i Montouri, Militärbacken, och inte minst Häxbacken...jag vill dit igen NU. Men först måste jag vila, är så jäkla trött...När kan man boka 2014?

4 kommentarer:

  1. Med en vecka missar man ju nästan allt, speciellt om man ska ha ofrivilliga vilodagar, när bokar vi..

    SvaraRadera
  2. Så snart man kan boka så bokar vi...glöm inte ta med stödhjulen...

    SvaraRadera
  3. Blir det 2 el 3v?
    /FR

    SvaraRadera
  4. Hoppas på minst 3v, men det beror förmodligen inte på mig...

    SvaraRadera