torsdag 30 maj 2013

Lena P H

Har provat det mesta men det gör ont, så förbaskat ont. ibland är det i själva mellanpartiet och ibland (som idag) på sittbenen, så jag går bet på att hitta rätt sadel. Tror jag har provat typ 12 olika modeller, ingen funkar klockrent. Trist då det är smärtan i ändalykten som stör och begränsar träningspassen. Lallade runt i finvädret idag och fick till och med stå upp och cykla sista 20km för att det ömmade nått så förbaskat i bakdelen.

Att käka äggmackor till frukost som K.O.M Kent gick också åt helsefyr, körde både igår och imorse, på den tydligt inslagna och framgångsrika vägen, men det verkar som om min magsäck inte vill vara med där heller, ont så förbaskat i magen vid lunchtid och uppspänd i magen, no more ägg for me, så du får behålla backrekordet Kent. Jag sätter ett eget rekord på hemligt ställe...(det blir nedför storkanis med MTB)

Varmt idag, +31 som varmast, skönt som attan, bara lite mindre vind eller alternativt bara cykla medvind så blir det perfekt.
Har börjat närma mig medverkan på Nybyns träningar också, besökte samlingen med bilen (hade inte tid att medverka idag). 4st starka drog iväg på en gemensam tur i solen. Kanske söndag, kanske kanske...

Tjoflöjt

2 kommentarer:

  1. Trist med sadelproblem.
    Har en sadel på hyllan hemma som du kanske inte har provat. Kan vara värt ett test.

    http://www.cobbcycling.com/shop/roadsaddles/max

    SvaraRadera
  2. Ser fruktansvärt oskön ut, men jag skall först prova min MTB sadel sen kanske jag återkommer för lån, tackar för erbjudandet Kent

    SvaraRadera