fredag 23 december 2011

Vilket mörker

På stapplande ben fulla med träningsvärk från i förrgår så tog jag mig i kragen och gav mig åter igen ut i skidspåret, med tanke på rådande temperatur så skippade jag den klassiska inriktningen, det var nog mina ljumskar glada över också.

Jag vet inte om det var gryning eller skymning eller om det var dagsljus då jag började, det enda jag är säker på att det var mörkare då jag slutade åka, åsså påstår de lärde meteorologerna att det går mot ljusare tider från och med igår. 25km i hyfsad fart vart dagens dos medans julskinkan befann sig i ugnen.
72,5 grader för att få den riktigt saftig och god, så om nån timme till på 175 celcius så får man avnjuta årets jul höjdpunkt om i frågar mig. Ett husmans med varm skinka, ja det kan nog lätt slinka ner 3-4st med ett glas mjölk till.
Ta det lugnt i julfirandet, ingen ide att stressa, njut istället av livet. God Jul på er alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar