fredag 2 december 2011

Finn ett fel

Helt hastigt och lustigt hände det, jag reagerade som en oljetanker då vaktmästaren tog fram sin penna och såg det först då det var försent, jag får dras med skammen helt själv, sorry ni andra röda boys men det var inte mitt fel, jag svär på heder och samvete, men jag bestraffar mig själv ändå med 100 armhävningar ikväll.

Dagens pass var ett morgonpass direkt efter jobbet, banan var lika tungcyklad som innan. Fotbollsmattan var tyvärr utlagd så uppvikning av hörn var nödvändigt. Hoppas det blir lite mer fart och fläkt senare i december då vi träffas för en gemensam drabbning.
Var lite sugen på att prova andra hållet för att se om det går lika tungt, man vet ju aldrig, kanske currylinjerna har en annan inverkan på cykelns carbon då?! Men jag avstod, kristallerna i innerörat har säkert fått frispel och jag hade vinglat upp på läktaren utan förvarning...

1 kommentar:

  1. Hahahahahaaaaaaaaaaa!
    Det tog ett tag men till sluut såå...
    Du är förtappad, nu tillhör du oss...
    Kom ihåg det allihop, Stefan Lule CK nästa sommar...
    Undrar om Jan-E sa CK Sävast eller Luleå i vintras när vi betalade avgiften...
    Kristaller hit eller dit, du får vänja dig helt enkelt... Det är skiitajobbigt att cykla i Arcus, utom jag säger utom när vi är många... Då blire som att det blir lättare pga alla cyklister som drar runt i manegen...

    SvaraRadera