onsdag 30 november 2011

Tankevurpa

Nu då jag ändå har en vilovecka så grensla jag trainern för ett intervallpass. Matade in vad jag trodde var som förra gången jag körde 4st 10minutare, men tyvärr så är minnet kort eller det var för länge sedan sist, för när jag bläddrar bak i Polar ProTrainer så märkte jag att effekten idag var 30w högre än senast, inte så underligt att lungorna vände sig ut och in och att jag fick den miserabla känslan av urvriden sur disktrasa i början på 3:e intervallen. Det var inte bara benen som protesterade utan alla organismer i hela kroppen klagade, till och med tandtrollen började överge skutan innan förlisningen skulle inträffa. Jag kapitulerade omedelbums mitt i ett tramptag, kastade ut livbojarna och sänkte ner livbåtarna och vred ner effekten en del och fortsatte så gott det gick. Summering av passet var ändå gott men jag måste läsa på mina inställningar till nästa gång...

1 kommentar:

  1. Å hoppsan sa!!!
    Du ska bara fixera blicken nånstans i fjärran rakt fram med händerna i bocken å köra.... Bara köra, inte känna...
    Så ska du se att du också spyr till slut... ;-)
    Tips från coachen, de bjur jag på :-)
    Hihihi!!!

    SvaraRadera