lördag 30 juni 2012

Ett halvt Lidingölopp

Uteblivet Rantramp idag, jag cyklar inte i detta hundväder. Hoppas det gick bra för de som deltog, gissar att det blev fler än två, men hur många mer?!
Har insett att det tyvärr inte ser ut att bli nått linjelopp 2012 för min del, Rantrampet var min sista utpost, allt övrigt kommande verkar i dennna stund uppbokat med annat...men jag ska verkligen försöka komma iväg på Nordiska, så man får en bock i rutan på detta evenemang då det nu är så nära det kan komma oss nordliga cyklister.
Jag förgyllde min tillvaro i Piteå med att snöra på mig löparskorna och ge mig ut och kuta ett slag, la mig på behagliga 5.30 fart, vilket är lägstamålet på stundande Lidingöloppet. Den farten var inga problem och pulsen var fint låg och gossig. 15km blev sträckan i vart fall, och utan att va sliten i benen alls bådar det riktigt gott inför loppet om några månader, så här här bra löpform hade jag inte ifjol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar