måndag 18 juni 2012

Upp i sadeln igen

Efter en tuff bussresa utan sömn på lördag till söndagen så sov jag till lunch idag för att vi kapp John Blund. Sedan så blev det 5mil i sadeln tillsammans med Christian. Inget benont eller rövsmärta faktiskt, är lika överaskad som ett barn på julafton.
Kul att va igång med normal träning igen och kunna släppa VR fokuset. Nästa stopp blir fyrkantserien som blir av måndag och tisdag efter midsommarhelgen. Hoppas på riktigt många cyklister möter upp och får sig ett par fina träningspass tillsammans. Måndagen blir i Älvsbyn på den ökända Bränbergsvägen, och tisdagen blir på Lindbäcks stadium i Piteå (nej inte min, men nästan)

Ps. Per har lovat mig en lunch om Lundberg eller Erik kommer på träningen måndag kväll och även Anders Boldrup är med...så ställ nu upp riktigt många cyklister i omnejd så kanske jag får mig en dessert också...

Mer info kommer på Nybyns sida och även här imorgon...kul blir det...

1 kommentar: