fredag 28 september 2012

Ja då åker vi väl då

Tåget går 19 å nånting, kommer fram i morrn bitti. Frukost på ett hotell, tack Olof för det (Olof är Johannes fader, Johannes är Joakims kompis som också är så pass lättlurad så han ska också springa).
Sen åker vi ut till Lidingö och frotterar oss med rikemansknösarna ett tag innan vi hämtar ut nummerlapparna, ska kika om jag hittar solsidan nånstans...
Kutar järnet vid 13.10 och en stund framöver. Hoppas det droppar inte lite mer gissningar, ser att det är rätt spridda skurar ännu, och en del har övertro på min kapacitet, men jag hoppas Kent har rätt i sin utopiska förutsägelse.
Tanken är att gå i mål å sen leta upp min son som kämpar i spåret och kanske lunka in med han i mål, teoretisk låter det rimligt, men i verkligheten ligger jag säkert i fosterställning i målområdet sugandes på tummen och kvider nått om "aldrig mera".

Är det nån som vill höja spänningen på vadslagningen så går det följa min framfart i spåret med följande info. Mitt startnummer är: 50266



Nu ladda lite, är det nått jag är bra på är det ladda, pasta, wienerbröd, godis, bara detta gör det ju värt att springa sen...
Är lite orolig över lite värk i utsidan på ena benet/vaden. Känner igen smärtan och det är bara överansträngd benhinna/sida vad, inget muskulärt eller nått som blir värre, det är bara härda smärtan så funkar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar