tisdag 25 september 2012

Sandpapper

Finslipning av form var dagens mål, fick sällskap av "coachen" Rikard, lagom fart i löpningen och träningssnack hela vägen gjorde rundan väldigt trevlig och tiden bara rusade iväg så att 11km och 60 minuter senare var vi klara och tillsynes helt utvilade, jag var faktiskt knappt svettig. Håller jag samma fart som idag 66% till så kliver jag in på 2.45 vilket skulle vara en utopi om ni frågar mig, helt rimligt om inte bättre tycker dock Rikard.
Gissningstävlingen startar med inlägget på torsdag förmiddag.
Imorgon så slipas det vidare och sista löpningen blir ett kort och intensivt för att skrämma kroppen till allvarstankar i fart, ingen uttröttning, bara snabbt och kort...sen har jag spelat ut alla korten för denna gång och får lita till turen för att få till det riktigt bra på lördagens lopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar