torsdag 6 september 2012

På rätt väg

Löpningen "rullar" på, fin känsla idag då jag hade ett bra flow i löpningen. 15km på 1.14 utan att alls förta mig, ökade kilometertiderna sakta men säkert hela tiden och hade mycket mer att ge. Skulle lätt ha kunnat fortsätta 5km till utan problem, men jag bet mig i läppen och höll mig till träningsplanen för dagen. Har jag samma tryck den 29:e så kan det bli riktigt bra.

Har börjat räkna ihop cyklingen för säsongen, inser att det knappas blir några mer utemil, i vart fall inte på racern. Ser mörkt ut att kunna komma ikapp Måns miljakt som enligt utsago var det 600 mil INNAN vätternrundan, sen har han också efter den ofrivilliga gipsvaggan bättrat på den summan en del har jag hört fåglarna viska till mig. Jag tror om jag räknar rätt kommer kliva prexis över 500 mil, men mer exakt summa får bli i ett senare inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar