onsdag 26 september 2012

Vad?!

Blev lite nojig idag om allt möjligt, mest att jag tyckte mig känna träningsvärk i en vad, eller båda, jo jag har haft värk mer eller mindre i benen på olika ställen (alla ställen) i 6 veckor nu, men nu var det på exakt samma ställe som igår, så då hoppade jag helt sonika över dagens korta avslutningspass, tror väl inte att 20 minuter hit eller dit blir nått avgörande i slutändan, eller? Ska konsultera min coach...kommer dock kännas fånigt mesigt att vila onsdag, torsdag och fredag, skall det va nyttigt verkligen. Jäkla "tävlingar", dom stör min träning ju...eller hur var det nu jag tänkte här då, tankevurpa eller är det bara för sent och läggdax efter Drutten och Gena har redan varit som jag missat, godnatt eller nått?!
10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar