torsdag 11 april 2013

Äntligen distans på tapeten


Passade på att rita av omgivningen lite då jag pausade
Svårt att matcha antagonisterna på Mallorca, men jag grenslade crossen i finvädret idag och gav mig av på långtur. Min ben behöver tillvänjning, jag fick så ont i övre delen av låren/ljumskarna av ovana så det blev till att ta en bensträckarpaus efter 3 mil.

Inte farligt slaskigt ändå
Valde min CX då jag tänkte ta Vidsel Visträsk rundan och förvändande mig en del isfläckar. Men då jag kom till bron så visade det sig att hela vägbanan var is, så det blev till att köra samma sträcka i retur.

Hir gick det kanon, medvind och allt
 Skarvade på hemma på byn med en extra runda så totalen blev 80km i displayen.
Strålande väder men lite för mycket vind för att vara optimalt. Mer sånt här sista naggande veckorna innan avresa måste det bli, det behövs.

Här gick det inte alls utan dubb, bara vända


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar