söndag 14 april 2013

Volvons dag

Den delas idag med Såpbubblans dag. Hade detta tramsande på tapeten för ett par veckor sedan, skrev det här inlägget schemalagt så jag inte skulle glömma bort denna ohyggligt viktiga dag.
Seriöst, vad är det för trams, alla dagar hit och dit, myggholkens dag, fotens dag, silikonbröstens dag, messmörets dag...sluta för fan. Vem hittar på allt det här meningslösa dravlet? Absolut finns det viktiga dagar, men dom är ohyggligt få och drunknar i gräddtårtor och ägg blandat med lite grynkorv.
Våga vägra lutfisk...nu ska jag ut och rasta Volvon så folk inte stirrar ont på mig under dagen för att man inte lyder almanackan, men några såpbubblor blir det då rakt inte!

För ni som inte vill missa nått i fortsättningen, detta googlade jag fram på 2 sekunder...läs här:
http://temadagar.se/kalender-2013/

2 kommentarer:

  1. Åhå!! Volvons dag. Hade jag ingen aning om. Och inte en jobbar man idag heller :)

    SvaraRadera
  2. Ja ni ställer väl produktionen och firar hela dagen?!

    SvaraRadera