lördag 13 april 2013

Vem ska väcka mig nu?

Glömde min mobiltelefon hemma då jag drog till jobbet i morse...såg att den kopplade upp mot bluetoothen i bilen då jag startade på uppfarten, men jag blev lite konfunderad då jag kikade på displayen i bodenkorsningen och den inte var i kontakt...då slog det mig att den fortfarande låg hemma...
Nåja, det var ingen skillnad mot för att ha med den, ingen ringde idag heller...enda smolket var att jag inte kunde spela lite quizkamp och spöa ett  Piteå CK medlemmar
Undras egentligen varför jag har en telefon alls, den fyller ingen större funktion förutom att lira lite spel, kolla min mail (som jag lika väl kan göra på datorn) och lysa med "ficklampan", svara i den det är promilledel av användningen, och ringa själv det existerar knappt.
Nu sova och förhoppningsvis imorrn lite lattjo...förlåt quattro fyror menar jag...
Järnspikar, jag kom just på hur skall jag vakna om ca 6h, alarmet på telefonen ringer ju hemma imorrn...hoppas Eva tänkte stiga upp klockan 6.20 bara, men det låter långsökt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar