torsdag 18 april 2013

Fågel fisk eller mittimellan

Ja det bränns då inte trotts jag valde Brännbergsrundan. Försökte få lite hårdhet i surbenen inför stundande bergsbestigningar på känd ö i medelhavet. Tryckte på hela rundan så gott det gick, men resultatet svek, jag var drygt 10 minuter långsammare än min tid från i höstas, 10 minuter det är bådet långt och länge. Ljumskarna knorrar som vanligt vid lite hårdare körning, släpper direkt jag inte tar i så mycket men gör sig påmind ganska omedelbart vid fartökningar, nåväl det blir bättre och bättre för var utomhusrunda.
Nu ska jag äta upp en halv gris eller nått, eventuellt karamellkungens europalager också slinker ner, man blir ju trött på riktigt då man tar i på en racer utomhus och hungrig som en svältfödd hyena blir man. Men jag får väl skylla mig själv då senaste matintaget var klockan 19.00 i går... 

5 kommentarer:

  1. Var Brännbergsrundan torr? Isfläckar?
    /Fredrik

    SvaraRadera
  2. Idag var den perfekt, alltså ingen is, men en massa grus...och turlig nog fick jag cykla i sol, istället för i regn som det började nu...

    SvaraRadera
  3. Härligt.. Minns ej rekordtiden från i fjol men du var ju BETYDLIGT snabbare än jag. Har du testat cykla nåt efter den nya vägen till Storsund ?

    SvaraRadera
  4. mmm, men är nog inte snabbare nu...jag hade typ 1.04 ifjol
    Nej inte nått på den vägen, har kört bil till stugan ett par gånger, och tyvärr så är den redan skadad av en massa sprickor...

    SvaraRadera
  5. Jag har cyklat vägen mot storsund går fin fint../A

    SvaraRadera