måndag 29 april 2013

Fel hållplats

Önskan att göra någonting som just är omöjligt är alltid en längtan för mig, jag ska ta en kort förklaring utan att bli långrandig. Skoterkörning, tycker det är kul och kör lite under vintern, rätt lagom tycker jag, men då snön är på väg bort då skulle jag vilja köra mer. Löpning, då man tränat till Lidingöloppet så har man tränat rätt ok, men då loppet är över så är träningsviljan just på löpning stor, men det är ju så dags då det inte behövs, samma fenomen med skidåkning och cykling. Tanken "varför gjorde inte mer då jag hade chansen" dyker ofta upp. Vet inte om det bara är jag, då jag hört andra oftast är "less" då de olika säsongerna är över, typ att få vila kroppen på hösten från alla cykling. Är det verkligen bara jag som känner tvärtom i många lägen eller ska jag ta det som ett omen att jag inte "gjort" grejorna så mycket som jag borde, men samtidigt inte övergöra så man blir less. En hårfin linje att gå på kanske, och jag är nog inte ens på den rätta linjen, jag kanske alltid kliver på fel spår i huvudets centralstation och ger mig av mot fel hållplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar