måndag 4 november 2013

Aj som fan

Saker man gör sällan på det idrottsliga planet brukar bli smärta efteråt så även detta. Badminton på måndagen blev dagens aktivitet, det var enbart 3:e gången jag tränade detta år med denna fjädersport. Extra skönt att jag kunde knipa ett set mot en 20 års yngling som spelar i herrar A-klass, det blev 2-1 i set men det var inte långt bort på alla setten, kul att man är i så pass bra slag ändå. Synd att det inte finns nått motstånd att träna mot på hemmaplan, åka till Luleå varje gång är inte aktuellt.
En liten tanke har jag att prova spela en tävling efter jul, vi får se om det går i lås.
Länge sen jag cyklade nu, CTL är låg, extra låg då jag inte fört in alla pass dessutom, tror jag skiter i den där uppföljningen framgent, vem blir glad för den liksom, inte jag.
Just det aj smärtan, den lär komma på tisdagen, men redan nu gör sig blåsan under tån sig påmind.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar