tisdag 12 november 2013

Seg Gubbe

Fick lite tid över, så jag kastade mig på MTB:n i fin vädret. Drog en repa, trodde ett tag att det var slut batterier i pulsbandet, men det var bara så att jag tydligen cyklade väldigt lugnt. Men fastän jag mest gled runt så blir man som seg ändå efter passet, som en gammal mums mums som stått i kylen flera månader för länge. Dryga 3h blev summan som jag noterar i snödrivan. Några små korta pauser för fotografering blev det också. 6,5 mil i vinterskrud är inte fy skam så här på lågsäsong

Solen har knappt gått upp

Men den visade sig klart och tydligt efter ett tag

Fina färger i Arvidsträsk

Seg Gubbe

Här skall jag bygga ett hus när jag blir onödigt rik

1 kommentar:

  1. Såg ut att vara en riktigt trevlig runda. Själv har jag MTB på lagning efter ett haveri, så jag får hålla tillgodo med trainern. Mycket fina bilder, framför allt den på Arvidsträsk. Ser nästan ut som en tavla.

    SvaraRadera