lördag 30 november 2013

Hur svårt får det va

Har haft koll på resan till mallis i en månad nu. Priserna fladdrar lika upp och ner som en fjäril i sommarbris. Ena dagen dyra för att kanske 5 timmar senare betydlig billigare ett par timmar, sen dyrare igen. Träffade in en billig resa ikväll för en timme sen, började boka, och det var formulärfält i oändlighet man skulle fylla i (vi är ju några stycken personer att fylla i). Då jag var klar inträffade ett fel så det var bara börja om. Då var resan redan bokad av nån annan (med flinkare fingrar på tangentbordet gissar jag). Suck, då blev det inget idag heller. Tänk att det ska va samma jävla strul varje år. Nya tag nån annan dag, fram till dess så skall jag öva på tangentbordet...
Dagens träning på en cykel då, jo den blev just klar 23.49 med en helt egen variant tillsammans med en halvkass film på datorn. 5*4min och 4*10min, med nedvarvning så blev jag klar då äntligen också filmen blev det.

1 kommentar:

  1. Detta har hänt mig mer en en gång. JA, det är verkligen samma visa varje år. Det är förvånansvärt att dessa sidor alltid ska strula.

    SvaraRadera